کلیه دستگاه هایی که توسط شرکت شایان امواج وطنی (شاکو) از مبادی قانونی با پرداخت تعرفه های قانونی وارد کشور شده اند، به شرط رعایت مفاد گارانتی شامل 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش از تاریخ فعال سازی گوشی می باشند.
موارد ابطال گارانتی به شرح ذیل می باشد:
هرگونه استفاده، نگهداری، کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل و حالت عادی.
هرگونه دست کاری و اقدام به سرویس، تعمیر یا تغییر دستگاه توسط افراد غیرمجاز.
خرابی دستگاه به دلیل استفاده از هر گونه لوازم جانبی و باطری غیر اصل.
هرگونه تماس دستگاه با مایعات و رطوبت، ضربه خوردگی، شکستگی، تحت فشار قرار گرفتن که منجر به انحنای کالا گردد، حرارت، نوسانات جریان برق، برخورد با اشیاء تیز، صدمات ناشی از بد جا زدن کارت حافظه، سیمکارت و سوکت شارژ و یا روت(Root) موجب ابطال گارانتی می شود.
در دستگاه های آیفون، در صورتی که رمزعبور iCloud و در دستگاه های سامسونگ و شیائومی، رمز عبور MI ACCOUNT / SAMSUNG ACCOUNT / GOOGLE ACCOUNT فراموش گردد و یا دسترسی به رمزعبور میسر نباشد، دستگاه از گارانتی خارج میگردد.
در صورت وجود MI ACCOUNT / SAMSUNG ACCOUNT / GOOGLE ACCOUNT در دستگاه های اندرویدی و روشن بودن FIND MY PHONE در دستگاه های IOS دستگاه از گارانتی خارج می گردد.
مدت زمان تعویض کالا 3 روز تقویمی از تاریخ فاکتور معتبر به شرط فعال سازی طی 24 ساعت اول خرید و تحویل اصل کالا، جعبه و کلیه متعلقات است.
لازم به ذکر است دستگاهی که دارای ایراد فنی و ظاهری باشد، به هیچ عنوان نباید با سیم کارت روشن یا فعال سازی شده باشد. در صورتی که روشن شدن با سیم کارت یا فعال سازی، از طریق سامانه همتا، محرز شود کالا تحت هیچ شرایطی تعویض نخواهد شد و مسئولیت آن برعهده مشتری خواهد بود.
در طول دوره 18 ماهه گارانتی، چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی باشد و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده مشمول شرایط خارج از گارانتی نباشد، شرکت موظف است، دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه آکبند با همان مدل (در صورت وجود) تعویض نماید. بدیهی است در صورت تعویض با دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر، مبلغ مابه التفاوت می باید از سوی مشتری پرداخت گردد.
از روز چهارم بعد از تاریخ فاکتور معتبر تا پایان زمان گارانتی، در صورت خارج نشدن دستگاه از شرایط گارانتی، کالا تعمیر و بدون هیچ هزینه ای تحویل داده خواهد شد.
در هر یک از موارد زیر کالا با کالای سالم مشابه و با پرداخت/دریافت اختلاف قیمت تعویض می شود:
تعمیر نشدن طی 15 روز کاری از زمان پذیرش
در صورت بروز ایراد یکسان پس از دو بار تعمیر، طی 3 ماه از تاریخ مراجعه اول
در صورت موجود نبودن کالای مشابه، قیمت روز کالا پس از کسر استهلاک به مشتری پرداخت خواهد شد. تعویض یا پرداخت وجه شامل متعلقات نمی شود.
منظور از کالای مشابه، کالایی با حداکثر اختلاف قیمت 20% نسبت به قیمت کالای مشتری است.
کلیه ی خدماتی که در شرکت شایان امواج وطنی ارائه می شوند، از جمله قطعات تعویض شده تا 2 ماه دارای ضمانت هستند.
در شرکت شایان امواج وطنی پس از دریافت کالا، رسید پذیرش به مشتریان ارائه می شود.
در صورت درخواست مشتری، شرکت شایان امواج وطنی فاکتوری با ذکر شرح کارهای انجام شده بر روی دستگاه ارائه می نماید.
در مواردی که دستگاه به تشخیص کارشناس پذیرش دارای هرگونه ایراد نرم افزاری به جز موارد ابطال گارانتی باشد ظرف 1 الی 24 ساعت رفع عیب و تحویل مشتری میگردد.
گارانتی فقط شامل سخت افزار، باتری غیر قابل تعویض توسط مصرف کننده و سیستم عامل بوده و رفع اشکال ایرادات نرم افزاری از از جمله صدمات ناشی از ویروس شامل هزینه می شوند.
در مواردی که دستگاه دارای هرگونه ایراد سخت افزاری به جز موارد نقص گارانتی باشد ظرف 4 الی 5 روز تعمیر و تحویل مشتری می گردد.
جهت کنترل کامل شرایط گارانتی و رفع اشکالات، نیاز قطعی به باز شدن کالا وجود دارد و پس از تعمیر کالا با همان شرایط اولیه (مانند میزان مقاومت در برابر آب) تحویل خواهد شد.
برای انجام تعمیرات مربوط به کالای خارج از پوشش گارانتی، قبل از شروع، اجرت و قیمت قطعه به مشتری اعلام می گردد.
در صورت رضایت مشتری کارشناسان تعمیر را آغاز خواهند کرد و در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
در صورت تعلیق شرکت به هر دلیلی به مدت زمان گارانتی محصول به نسبت همان زمان اضافه می گردد.
بر اساس قوانین شرکت و قوانین جاری اگر در مدت زمان تعمیرات تاخیری بوجود آید، به ازای هر روز تاخیر (بیش از ۱۵ روز) در شرکت، ۴ روز به دوره گارانتی افزوده می گردد.
چنانچه پس از بررسی فنی، مورد خارج از گارانتی مشاهده شود، مراتب سریعا با ذکر علت و هزینه تعمیر به اطلاع مشتری خواهد رسید.
شرکت به جهت افزایش رضایت مشتری در صورتی که حین تعمیرات به گوشی آسیب رسید، جبران خسارت وارده را بر عهده می گیرد.
مجموعه شایان امواج وطنی (شاکو) آمادگی خدمات دهی به محصولات وارداتی مشابه که دارای ضمانت این شرکت نمی باشند را (به صورت خارج ازگارانتی) دارد.
درصورتی کالا دارای ایرادات ذاتی بوده و الزام به فراخوان باشد، مجموعه شاکو از طریق راه های زیر اقدام به فراخوان می نماید:
1. درج در سایت شرکت به نشانیshako.ir
2. دو نوبت درج در روزنامه های کثیرالانتشار
3. فراخوان از طریق سامانه پیامکی به مشتریان که به واحد گارانتی مراجعه کرده اند
توجه
پذیرش دستگاه به منزله تایید گارانتی نمی باشد و تایید نهایی منوط به نظر کارشناس فنی است.
شرکت صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهد کرد و در قبال سایر امور مسئولیتی نمی پذیرد.
پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز، تلفن همراه را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند و آن را کاملا بررسی نمایند.
اکیدا توصیه می شود قبل از تحویل کالا از اطلاعات شخصی مانند اکانت سامسونگ، گوگل، اپل آیدی، فهرست مخاطبین، رسانه های اجتماعی و نظایر آن بک آپ گرفته و کالای خود را بصورت ریست فکتوری و بدون رمز و اکانت به مرکز خدمات تحویل نمایید.
شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
در صورتی که هزینه تعمیرات دستگاه کمتر از 3.000.000 ریال، باشد مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام میشود.
مالک دستگاه یا نماینده ایشان (پیک، کارپرداز و ...) در هنگام تحویل دستگاه موظف به تست و بررسی ظاهری و فنی کامل می باشد، در غیر اینصورت هرگونه عامل ابطال گارانتی به وجود آمده پس از تحویل به عهده شرکت نمی باشد.
تعویض قطعه و گوشی مطابق الزامات و قوانین جاری کشور انجام می گردد.
لوازم جانبی و قطعات مصرفی فاقد شماره سریال مانند باتری،کابل شارژ و ... شامل گارانتی نمی باشد.
منشور حقوق مشتریان شرکت شایان امواج وطنی (Shako)
کلیه دستگاه هایی که توسط شرکت شایان امواج وطنی (شاکو) از مبادی قانونی با پرداخت تعرفه های قانونی وارد کشور شده اند، به شرط رعایت مفاد گارانتی شامل 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش از تاریخ فعال سازی گوشی می باشند.
موارد ابطال گارانتی به شرح ذیل می باشد:
هرگونه استفاده، نگهداری، کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل و حالت عادی.
هرگونه دست کاری و اقدام به سرویس، تعمیر یا تغییر دستگاه توسط افراد غیرمجاز.
خرابی دستگاه به دلیل استفاده از هر گونه لوازم جانبی و باطری غیر اصل.
هرگونه تماس دستگاه با مایعات و رطوبت، ضربه خوردگی، شکستگی، تحت فشار قرار گرفتن که منجر به انحنای کالا گردد، حرارت، نوسانات جریان برق، برخورد با اشیاء تیز، صدمات ناشی از بد جا زدن کارت حافظه، سیمکارت و سوکت شارژ و یا روت(Root) موجب ابطال گارانتی می شود.
در دستگاه های آیفون، در صورتی که رمزعبور iCloud و در دستگاه های سامسونگ و شیائومی، رمز عبور MI ACCOUNT / SAMSUNG ACCOUNT / GOOGLE ACCOUNT فراموش گردد و یا دسترسی به رمزعبور میسر نباشد، دستگاه از گارانتی خارج میگردد.
در صورت وجود MI ACCOUNT / SAMSUNG ACCOUNT / GOOGLE ACCOUNT در دستگاه های اندرویدی و روشن بودن FIND MY PHONE در دستگاه های IOS دستگاه از گارانتی خارج می گردد.
مدت زمان تعویض کالا 3 روز تقویمی از تاریخ فاکتور معتبر به شرط فعال سازی طی 24 ساعت اول خرید و تحویل اصل کالا، جعبه و کلیه متعلقات است.
لازم به ذکر است دستگاهی که دارای ایراد فنی و ظاهری باشد، به هیچ عنوان نباید با سیم کارت روشن یا فعال سازی شده باشد. در صورتی که روشن شدن با سیم کارت یا فعال سازی، از طریق سامانه همتا، محرز شود کالا تحت هیچ شرایطی تعویض نخواهد شد و مسئولیت آن برعهده مشتری خواهد بود.
در طول دوره 18 ماهه گارانتی، چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی باشد و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده مشمول شرایط خارج از گارانتی نباشد، شرکت موظف است، دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه آکبند با همان مدل (در صورت وجود) تعویض نماید. بدیهی است در صورت تعویض با دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر، مبلغ مابه التفاوت می باید از سوی مشتری پرداخت گردد.
از روز چهارم بعد از تاریخ فاکتور معتبر تا پایان زمان گارانتی، در صورت خارج نشدن دستگاه از شرایط گارانتی، کالا تعمیر و بدون هیچ هزینه ای تحویل داده خواهد شد.
در هر یک از موارد زیر کالا با کالای سالم مشابه و با پرداخت/دریافت اختلاف قیمت تعویض می شود:
تعمیر نشدن طی 15 روز کاری از زمان پذیرش
در صورت بروز ایراد یکسان پس از دو بار تعمیر، طی 3 ماه از تاریخ مراجعه اول
در صورت موجود نبودن کالای مشابه، قیمت روز کالا پس از کسر استهلاک به مشتری پرداخت خواهد شد. تعویض یا پرداخت وجه شامل متعلقات نمی شود.
منظور از کالای مشابه، کالایی با حداکثر اختلاف قیمت 20% نسبت به قیمت کالای مشتری است.
کلیه ی خدماتی که در شرکت شایان امواج وطنی ارائه می شوند، از جمله قطعات تعویض شده تا 2 ماه دارای ضمانت هستند.
در شرکت شایان امواج وطنی پس از دریافت کالا، رسید پذیرش به مشتریان ارائه می شود.
در صورت درخواست مشتری، شرکت شایان امواج وطنی فاکتوری با ذکر شرح کارهای انجام شده بر روی دستگاه ارائه می نماید.
در مواردی که دستگاه به تشخیص کارشناس پذیرش دارای هرگونه ایراد نرم افزاری به جز موارد ابطال گارانتی باشد ظرف 1 الی 24 ساعت رفع عیب و تحویل مشتری میگردد.
گارانتی فقط شامل سخت افزار، باتری غیر قابل تعویض توسط مصرف کننده و سیستم عامل بوده و رفع اشکال ایرادات نرم افزاری از از جمله صدمات ناشی از ویروس شامل هزینه می شوند.
در مواردی که دستگاه دارای هرگونه ایراد سخت افزاری به جز موارد نقص گارانتی باشد ظرف 4 الی 5 روز تعمیر و تحویل مشتری می گردد.
جهت کنترل کامل شرایط گارانتی و رفع اشکالات، نیاز قطعی به باز شدن کالا وجود دارد و پس از تعمیر کالا با همان شرایط اولیه (مانند میزان مقاومت در برابر آب) تحویل خواهد شد.
برای انجام تعمیرات مربوط به کالای خارج از پوشش گارانتی، قبل از شروع، اجرت و قیمت قطعه به مشتری اعلام می گردد.
در صورت رضایت مشتری کارشناسان تعمیر را آغاز خواهند کرد و در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
در صورت تعلیق شرکت به هر دلیلی به مدت زمان گارانتی محصول به نسبت همان زمان اضافه می گردد.
بر اساس قوانین شرکت و قوانین جاری اگر در مدت زمان تعمیرات تاخیری بوجود آید، به ازای هر روز تاخیر (بیش از ۱۵ روز) در شرکت، ۴ روز به دوره گارانتی افزوده می گردد.
چنانچه پس از بررسی فنی، مورد خارج از گارانتی مشاهده شود، مراتب سریعا با ذکر علت و هزینه تعمیر به اطلاع مشتری خواهد رسید.
شرکت به جهت افزایش رضایت مشتری در صورتی که حین تعمیرات به گوشی آسیب رسید، جبران خسارت وارده را بر عهده می گیرد.
مجموعه شایان امواج وطنی (شاکو) آمادگی خدمات دهی به محصولات وارداتی مشابه که دارای ضمانت این شرکت نمی باشند را (به صورت خارج ازگارانتی) دارد.
درصورتی کالا دارای ایرادات ذاتی بوده و الزام به فراخوان باشد، مجموعه شاکو از طریق راه های زیر اقدام به فراخوان می نماید:
1. درج در سایت شرکت به نشانیshako.ir
2. دو نوبت درج در روزنامه های کثیرالانتشار
3. فراخوان از طریق سامانه پیامکی به مشتریان که به واحد گارانتی مراجعه کرده اند
توجه
پذیرش دستگاه به منزله تایید گارانتی نمی باشد و تایید نهایی منوط به نظر کارشناس فنی است.
شرکت صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهد کرد و در قبال سایر امور مسئولیتی نمی پذیرد.
پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز، تلفن همراه را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند و آن را کاملا بررسی نمایند.
اکیدا توصیه می شود قبل از تحویل کالا از اطلاعات شخصی مانند اکانت سامسونگ، گوگل، اپل آیدی، فهرست مخاطبین، رسانه های اجتماعی و نظایر آن بک آپ گرفته و کالای خود را بصورت ریست فکتوری و بدون رمز و اکانت به مرکز خدمات تحویل نمایید.
شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
در صورتی که هزینه تعمیرات دستگاه کمتر از 3.000.000 ریال، باشد مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام میشود.
مالک دستگاه یا نماینده ایشان (پیک، کارپرداز و ...) در هنگام تحویل دستگاه موظف به تست و بررسی ظاهری و فنی کامل می باشد، در غیر اینصورت هرگونه عامل ابطال گارانتی به وجود آمده پس از تحویل به عهده شرکت نمی باشد.
تعویض قطعه و گوشی مطابق الزامات و قوانین جاری کشور انجام می گردد.
لوازم جانبی و قطعات مصرفی فاقد شماره سریال مانند باتری،کابل شارژ و ... شامل گارانتی نمی باشد.